A Falcon-Soft vállalatirányítási rendszere
az Ön igényei szerint kínál
személyre szabott megoldást
Tudjuk, hogy egy vállalatirányítási rendszerben a különböző
feladatokhoz nem ugyanazokra funkciókra van szükség, így nem is ugyanaz a
képernyő praktikus mindenhol. Ezért nem egy séma szerint alakítottuk ki
rendszerünk felhasználói felületét, hanem aszerint, hogy éppen milyen
feladatokat szeretne elvégezni. Fő célunk az volt, hogy minden olyan
lehetőség, funkció megtalálható legyen, melyre az Ön cégének szüksége
van.
Ha egy olyan vállalatirányítási rendszerre van szüksége, amelyet úgy
alkottak meg, hogy minden munkafolyamatnál az Ön „keze alá dolgoztak" a
szoftver készítői, vagyis már előre átgondolták, hogy melyik feladatnál
mire lesz szüksége, akkor jó választás a VIP Box ERP.
Önnek nem kell azzal töltenie az idejét, hogy a szükséges modulokat
összeválogassa, és nem kell arra költenie a pénzét, hogy ezeket
külön-külön vásárolja meg, vagy utólag vegyen hozzá egy újabb modult,
aminek persze újabb költsége van és nem utolsó sorban annak külön kell
megtanulni a használatát, ami Önnek megint idő és pénz.
Munkatársaink folyamatosan rendelkezésre állnak, hogy segítség az Ön munkáját. Az e-mail és telefonos elérés mára már megszokott, de lehetőséget biztosítunk távoli asztal segítségével történő segítségnyújtásra is.
ügyfélszolgálatÜgyviteli megoldások és weboldal / e-commerce webshopok, valamint egyedi megoldások tervezése, kivitelezése és fejlesztése. Az elképzeléstől a megvalósításig.
Készek vagyunk egyedi igényeinek felmérésére és megvalósítására. Ne Ön igazodjon a rendszerhez, mi Önhöz igazítjuk.
Kérdése van? Elakadt a használatban? Lépjen velünk kapcsolatba telefonon, Skype-on, vagy e-mailben.
" Az egyik partner cégnél találtam rá a programra, ahol rendkívül meg voltak vele elégedve. Kipróbálva a rendszert engem is meggyőzött, csak pozitívumokat tudok a szoftverrel kapcsolatban mondani. Csak ajánlani tudom mindenkinek, aki nem szeretne hosszú perceket bíbelődni egy számla összeállításával és kinyomtatásával. Külön fontos számomra, hogy összekapcsolható webáruházzal is, mivel a mai gazdasági környezetben elengedhetetlen a termékek weben keresztül történő megjelenítése és értékesítése. Mindemellett meg kell említeni, hogy az ügyfélszolgálatuk mindig elérhető és segítőkész. Olyan kötelességtudattal találkoztam a problémák megoldása során, mely ritkán tapasztalható! "
“A Falcon-Soft Kft. azon kevesek közé tartozik, akiknek még fontos az adott szó, számít, hogy ügyfeleit személyre szabottan szolgálja ki, és amikor szükség van rá,
folyamatosan ügyfelei rendelkezésére álljon.”
"A VIP Raktár és a VIP Pénzügy programokat használjuk, kezelhetőségük egyszerű, praktikus.
Mielőtt rászántam magam, sok interneten és a piacon fellelhető
programot teszteltem.
Választásom oka az, hogy a legtöbb esetben mindenki készterméket akar
értékesíteni, ritkán vagy egyáltalán nem foglalkoznak azzal, hogy a
felhasználó milyen környezetben használja a programot, mik a kialakult
szokások üzleti életében.
A cég vezetője nagy figyelmet fordít a
rendszeres karbantartásokra, finomításokra. Eddig nem tudtam Tőle olyan
fejlesztést kérni, amit rövid időn belül ne tudott volna teljesíteni.
Olyan embert ismertem meg benne aki ahhoz, hogy kapjon, hajlandó és
akar is adni, amely emberi tulajdonság, sajnos egyre ritkább rohanó
életünkben. "
"Őszintén szólva először egy másik programot vásároltunk meg, de nagyon sok problémába ütköztünk a használata során. Ekkor ajánlották nekünk a VIP rendszert, melyhez, bevallom bizalmatlanul álltunk hozzá. Azóta több év telt el és azt kell mondanom a program rászolgált a bizalmunkra. Gyors, stabil és hibamentes. Minden ügyviteli folyamatunkat tökéletesen lefedi, a termékek beszerzésétől a pénzügyi adminisztrációkon át a késedelmi kamatközlők nyomtatásáig. Így utólag nem is értem, hogy miért nem elsőre ezt a rendszert választottuk. Mindenkinek csak ajánlani tudom! "
Az általunk korábban használt ügyviteli rendszerek egyike sem tudta
volna követni azokat az ügyviteli változásokat, melyek üzletágunknál
lezajlottak.
A "VIP Raktár" jelenleg valamennyi - beszerzési, raktári és értékesítési
- tevékenységünket teljes mértékben dokumentálja, gyakorlatilag
hibátlan működés mellett szinte teljesen kizárja az emberi hibázás
lehetőségét is. A program "testreszabása" kiválóan sikerült, egyedi
igényeink kielégítése maximális mértékben teljesült.
A kapcsolattartás zökkenőmentes, szinte "családtagként" kezeljük őket. A
szolgáltatásokra a rugalmasság, valamint a problémamegoldásra való
koncentráció jellemző."
"2004 óta használjuk a programot és a mai napig nem bántuk meg a
választásunkat. A rendszer gyorsan és megbízhatóan működik, használata
„kézre esik”, így nem kell megvárakoztatnunk a vevőket, mindennel
pillanatok alatt végzünk. A fejlesztők mindig a rendelkezésünkre állnak,
bármilyen kérésünk van, azt gyorsan és rugalmasan megoldják. Jó velük
dolgozni."