Ügyfél bejelentések
A modul feladata, hogy segítséget nyújtson az ügyfelek felől érkező bejelentések, reklamációk, problémák nyilvántartásában és a megoldási folyamat nyomon követésében.
Workflow
Az ügyfélszolgálati felületen lépésről lépésre nyomon követhető, hogy egy adott bejelentéshez kapcsolódó munkafolyamat hol áll.
A beérkezést követően a feladat kiosztásra kerül egy felelős felé, majd regisztrálásra kerül a feladat megoldása, végül lezárásra kerül a bejelentés.
A bejelentéssel kapcsolatos feladatok részletesen megtekinthetők a hozzá kapcsolódó naplón keresztül.
Kiemelt funkciók
- Feladat kiosztása felelőshöz.
- A javítás megkezdésének és befejezésének regisztrálása.
- Automatikus elvárt határidők meghatározása a feladat/javítás megkezdéséhez és befejezéséhez.
- Több cég ügyfélszolgálatának egyidejű menedzselése.
- Kapcsolatok kialakítása az egyes ügyek között.
- Mellékletek csatolása.
- Speciális megjegyzések az egyes feladat fázisokhoz.
- Gyáriszámok kapcsolása a bejelentésekhez.
- Feladat előzményeinek gyors áttekintése, visszakeresése.
- Kapcsolat a szerződés és szervíz modullal.