VIP BOX

ügyviteli rendszer

MIBEN "MÁS, MINT A TÖBBI"?
 

Tudjuk, hogy egy készletnyilvántartó rendszerben nem minden feladathoz ugyanarra a funkciókra van szüksége, így nem is ugyanaz a képernyő praktikus mindenhol, ugyanazokkal a gombokkal. Ezért nem egy séma szerint alakítottuk ki ügyviteli rendszerünk felhasználói felületét, hanem aszerint, hogy éppen milyen feladatokat szeretne elvégezni. Fő célunk nem az volt, hogy néhány gombbal megoldjuk a program használatát, hanem elsősorban az, hogy minden olyan lehetőség, funkció benne legyen az ügyviteli rendszerben, melyre az Ön cégének szüksége lehet.

VIP BOX Demó letöltése

MIBEN MUTAT MÉG ÚJAT?
 

Vége a keresgélésnek, mert az integrált rendszer rengeteg szűrési feltételt biztosít ahhoz, hogy könnyebben megtaláljon egy terméket, egy partnert, egy rendelést, szállítólevelet, vagy számlát. Így például: terméket neve, márkája, típusa, anyaga színe, besorolása, műleírása, beszállítója, gyártója, akciós ára, stb. szerint lehet keresni, számlát a partner neve, számla módja (vevői, szállítói, átutalásos, blokkos, stb.), iktatószám, számlaszám, adószám, bankszámlaszám, megrendelésszám, stb. alapján.

MIT TUD MÉG, AMI PRAKTIKUS?
 

A VIP Box ügyviteli rendszerben bármikor félbe hagyhatja az éppen folyamatban lévő feladatot, megnyithat más feladatok elvégzésére alkalmas lapokat, ezek között lépegethet, majd bármikor folytathatja a korábban megszakított műveletet.

ÉS MÉG?
 

Bármikor megnézheti, vagy módosíthatja termékei adatait, hiszen az egér jobb gombjával bárhonnan elérhetők ezek a funkciók.

Funkciók részletes leírása

Ha egy olyan készletnyilvántartó programra van szüksége, amelyet úgy alkottak meg, hogy minden munkafolyamatnál az Ön „keze alá dolgoztak" a szoftver készítői, vagyis már előre átgondolták, hogy melyik feladatnál mire lesz szüksége, akkor jó választás a VIP Box ügyviteli rendszer. Töltse le demó verziónkat és próbálja ki az ügyviteli rendszert.

 

 

KINEK AJÁNLJUK?

Mikrovállalkozásoknak...


...mert az integrált rendszer nem kényszerít bonyolult üzleti mechanizmusok bevezetésére. Elég csak annyi funkciót használni, amennyire éppen szükség van, viszont adott a lehetőség, hogy a jövőben, ha változik cégük ügymenete, vagy pl. több üzletük lesz, akkor a megnövekedett igényeiknek megfelelően tudják használni az ügyviteli rendszert, nem kell újabb, nagyobb rendszer megvásárlására beruházni.

Kis- és középvállalkozásoknak...


...mert egy jól átgondolt, összetett ügyviteli rendszer, melyet ügyfeleink igényei, észrevételei, véleménye, alapján fejlesztettünk tovább. Fő célunk nem az volt, hogy néhány gombbal megoldjuk a használatát, hanem elsősorban az, hogy minden olyan lehetőség, funkció benne legyen, amelyre az Ön cégének szüksége lehet.

Így például a rendszer a több raktárral rendelkező, legösszetettebb működésű cégek ügyviteli igényeit is ki tudja elégíteni, hiszen több raktárra, azon belül akár tárhelyekre lebontva tudják árukészletüket nyilvántartani.

Teljes mértékben tud abban segíteni, hogy rendezetten, áttekinthetően, bonyodalmak nélkül, naprakészen tudják számon tartani teendőiket, készleteiket, partnereiket, rendeléseiket, számláikat.

Miért tud kedvező áron hozzájutni a VIP Box-hoz?


Mivel nem bontottuk modulokra a VIP Box ügyviteli rendszert, Önnek nem kell azzal töltenie az idejét, hogy a szükséges modulokat összeválogassa, és nem kell arra költenie a pénzét, hogy ezeket külön-külön vásárolja meg, vagy utólag vegyen hozzá egy újabb modult, aminek persze újabb költsége van és nem utolsó sorban annak külön kell megtanulni a használatát, ami Önnek megint idő és pénz.

Úgy hisszük, hogy az összes alábbi funkcióra szükség van a gördülékeny ügymenethez, ezért feleslegesnek találtuk ezek szétválasztását.

Már a VIP Box ügyviteli rendszer Standard verziója is tartalmazza a legfontosabb funkciókat.

ÚJDONSÁGOK

Az új VIP Box programcsomag számtalan újdonsággal igyekszik megkönnyíteni a mindennapi munkát.

Egyszerű kezelés, átlátható felület


A lehető legtöbb területet biztosítottuk a táblázatban megjelenő adatok számára. A legfontosabb funkciókat a clip0093 zoom69 főmenü segítségével lehet elérni. A többi funkció a képernyő felső részén elhelyezkedő szalagokon helyezkedik el. A szalagok között a hozzájuk tartozó lapfülre kattintva lehet navigálni.

clip0094 zoom65

Párhuzamosan több funkció is végezhető egy időben


Nincs szükség többé a program kétszer, háromszor történő elindítására, mivel egyszerre több funkció is indítható egymással párhuzamosan. A képernyő legfelső sorában ugyancsak lapfülekre helyezve találhatók az elindított program funkciók. Az első lapfül a főmenü, melyen a Falcon-Soft logója clip0095 zoom50 látható. Ide kattintva újra a program főmenüje jelenik meg. A megjelenő főmenüből új funkció indítható, mely új lapfülön látható. Ha félbehagyva az aktuális műveletet egy másik funkcióra szeretnénk átkapcsolni, akkor annyi a teendő, hogy a megfelelő felső lapfülre kell kattintani.

clip0096 zoom77

Könnyen elérhető súgó


Minden képernyőn elérhető az F1 billentyű, mely hatására az adott funkcióhoz tartozó súgó jelenik meg. Ezen kívül további lehetőségek is segítik a felhasználót a program szolgáltatásainak megismerésében.

clip0091 zoom85

Minden képernyő rendelkezik egy gyors súgóval, mely a képernyő jobb felső sarkában lévő helpbutton gombra kattintva érhető el. Ekkor a képernyő jobb oldalán megjelenik a beépített súgó, mely minden képernyőről összefoglaló információkat ad.

 

clip0092 zoom84

A külön ablakban megjelenő képernyők esetén a bal alsó sarokban található hivatkozásra kattintva jelenik meg a funkcióhoz tartozó segítség.

Teljes körű törzsadat karbantartás


Az új verzióban már nem csak a leggyakrabban változó törzsadatok karbantartására van lehetőség, hanem a rendszer minden alapadata láthatóvá és módosíthatóvá válik. Attól függően, hogy az adott felhasználónak milyen jogai vannak, elérhetővé válik az adatok karbantartása.

clip0071 zoom56

Rendszerbeállítások módosítása


Az eddigiektől eltérően lehetővé vált a program működését befolyásoló rendszer adatok módosíthatósága is. Ez a speciális funkció csak az adminisztrátori joggal rendelkező felhasználók számára érhető el és a rendszer teljes körű ismerete birtokában javasolt a használata.

clip0075 zoom60

FŐ FUNKCIÓK

TERMÉK NYILVÁNTARTÁS


Megtekinthetők és szerkeszthetők a termékek adatai és annak kapcsolódó előzményei, csatolt képei, megjegyzései. A fogyási listában visszakereshetők az adott áru fogyási adatai, és lehetőség van készlet minimum és maximum beállítására is. A fogyás elemzés során kalkulált eredményből egy megadott időszakra vetítve képezhetők a minimum és maximum készlet értékek.

A termékekre egyenként vagy csoportosan is ki lehet kalkulálni az árat egy adott érvényességi dátummal, árfolyam is megadható, ezen kívül a táblázatban szereplő termékeket és árakat Excel-be is lehet exportálni.

BESZERZÉS ÉS ÉRTÉKESÍTÉS


A készletnyilvántartás rendelési modulja nyújt lehetőséget a termékek fogyás vagy foglalás alapján történő kiválasztására és a megrendelések teljes életciklusának végigkövetésére (minimum készletfigyelés, fogyás adatok nyomon követése). A rendelési javaslatoknál ezekhez hozzáadhatók a fogyások alapján rendelésre váró termékek, majd az összes javaslatból generálhatóak a rendelések. Itt egyből létrehozhatók a rendelési bizonylatok is, mint például árajánlatkérések, megrendelések.

Az értékesítési funkciókkal lehet a raktárban lévő termékeket közvetlenül értékesíteni, illetve szállítólevél alapján egyéb kiszállításokat indítani. A kiszállítási utasításra kiválasztott termékek - lévén a rendszer ON-LINE kezeli a raktárakat - azonnal foglalásra kerülnek a raktárban. A rendszer már akkor felajánlja az előrendelésbe történő behelyezést, amikor egy megrendelést szeretnénk teljesíteni, de nincs elegendő az adott termékből.

SZÁMLÁZÁS


A termékek értékesítésekor kiállított számlák nyilvántartásán felül a rendszer lehetőséget biztosít egyedi számlák készítésére, valamint a beérkező beszerzési és más költség számlák hatékony berögzítésére is. A számlák nyilvántartásba vételén kívül lehetőség van a pénztárbizonylatok és banki teljesítések rögzítésére és visszakeresésére. A kontrolling modulon keresztül lekérdezhetők a kintlévőségek és egyéb kimutatások.

A normál számlák elkészítésén kívül lehetőséget nyújt előleg bekérő levelek (proforma számlák), előlegszámlák és E-számlák kiállítására is.

RAKTÁR KEZELÉS


Részletesen leképezhetők a készletnyilvántartási folyamatok, úgymint betárolás, kitárolás, kiszedés, átvétel, épületközi vagy raktárközi áttárolás, átminősítés, bontás. Ezek a funkciók szorosan kapcsolódnak a beszerzési és értékesítési funkciókhoz, melyek raktári utasításokat generálva vezérlik a tevékenységet. Itt tudunk szállítólevelet készíteni, módosítani, bontani, visszanyitni, változtatni az aktuális mozgásnemen. Bevételezés után a termékre egyből árat kalkulálhatunk.

LELTÁROZÁS


Leltár készíthető tárterületre, raktárra, vagy teljes készletre is. A leltározás során igénybe vehető vonalkód olvasó használata is, mellyel felgyorsítható a feladatok elvégzése. A leltározott termékek leltárívekre kerülnek a könnyebb átláthatóság kedvéért. A munka befejezését követően ellenőrző listák és leltárívek nyomtathatók.

KONTROL


A lekérdezések és statisztikák modul változatos lekérdezéseket biztosít az adatok elemzésére és a napi folyamatok ellenőrzésére. A napi lekérdezéseken felül forgalmi és pénzügyi jelentések, valamint raktári statisztikák és termékfogyási lekérdezések készíthetők az ügyviteli rendszer adataiból.

ÜGYFÉL KEZELÉS (CRM)


Az ügyviteli rendszerben nyilvántartott partnerek adatainak módosítására és lekérdezésére ad lehetőséget. Itt lehet nyilvántartani az adott cégnél dolgozó kollégák, ügyintézők nevét, címét, telefonszámát, stb. Az alapadatok kezelésén felül CRM funkciók segítik a mindennapi munkát, lehetőség van pénzügyi (banki adatok, fizetési módok, kedvezmények) és forgalmi (szállítólevelek, számlák, vásárolt termékek) adatok áttekintésére is.

 

Funkciók részletes leírása

Ingyenes Demó verzió letöltése

 

 

 

 

FUNKCIÓLISTA

 

Általános VIP Box funkciók
Standard Premium
Egyidejű felhasználók száma korlátlan korlátlan
Hálózatos működés tick tick
Jogosultság kezelés tick tick
Automatikus adatmentés cross tick
Több cég kezelése cross tick

 

Adatok
Standard Premium
Termékjellemzők száma 10 korlátlan
Épületek/üzletek/boltok száma 1 korlátlan
Termékhez kapcsolható cikkszámok száma 2 korlátlan

 

Modulok Standard Premium
Rendelés nyilvántartás cross tick
Rendelési terv cross tick
Értékesítés/beszerzés tick tick
Webáruház kapcsolat tick tick
Előrendelés tick tick
Leltár tick tick
Árlista betöltés tick tick
Árkalkuláció tick tick
Termék törzs tick tick
Partner kezelés, CRM tick tick
Raktár kezelés tick tick
Számlázás tick tick
Gyártás cross tick
Pénztár/bank kezelés cross tick
Jutalék számolás cross tick
Fuvarszervezés cross tick
Iktatás cross tick

 

Termék funkciók
Standard Premium
Termékhez kép csatolása tick tick
Termék export/import funkció tick tick
Kisker ár kezelés tick tick
Nagyker ár kezelés tick tick
Listaár kezelés tick tick
Partner egyediár kezelés cross tick
Automatikus gyűjtő bontás tick tick
Minimum/maximum készletek beállítása tick tick
Minimális árrés beállítás és figyelés értékesítésnél tick tick
Fixáras értékesítés cross tick
Akciós ár kezelés cross tick
Fix kedvezmények (vevőre / termékre / termék kategóriára / beszállítóra) tick tick
Additív kedvezmények (vevőre / termékre / termék kategóriára / beszállítóra) cross tick
Vonalkód kezelés, címke nyomtatás tick tick
Gyűjtő termék kezelése tick tick
Gyáriszám kezelés cross tick
Egyéb árak kezelése cross tick
Katalógusszám kezelés cross tick
Termék konvertálása feladattá tick tick
ÁFA változás kezelése cross tick

 

Rendelés kezelés
Standard Premium
Árajánatkérés készítés/szerkesztés tick tick
Árajánlat készítés/szerkesztés tick tick
Megrendelés készítés/szerkesztés tick tick
Visszaigazolás készítés/szerkesztés tick tick
Bizonylat sablonok kezelés tick tick
Több nyelvű bizonylatok kezelése tick tick
Előrendelés foglalás tick tick
Foglalás előrendelésként tick tick
Gyáriszám kezelés cross tick
Garanciajegy nyomtatás cross tick

 

Raktári funkciók
Standard Premium
Automatikus ki- és betárolás cross tick
Üzletközi, raktárközi, normál áttárolás tick tick
Átminősítés tick tick
Tároló terület kezelése cross tick
Tárhely szintű nyilvántartás (folyosó/oszlop/polc) cross tick
Manuális raktári betárolás cross tick
Értékcsökkentés cross tick
Selejtezés cross tick
Gyűjtő bontás cross tick
Leltár vonalkód alapján cross tick
Elérési zónák kezelése cross tick

 

Ügyfél kezelés
Standard Premium
Ügyfelek, (vevők és beszállítók) kezelése tick tick
Részletes adatok  tick tick
Határidő napló tick tick
Teendők tick tick
Forgalmi áttekintő cross tick
Partner konvertálása feladattá tick tick
Ügyfélszolgálat cross tick
Ticket Andorid App cross tick

 

Pénzügyi funkciók
Standard Premium
Normál vevői és szállítói számlák készítése tick tick
Előleg számlakészítés tick tick
Proforma számlakészítés tick tick
Angol nyelvű számlakép tick tick
Német, Francia nyelvű számlakép cross tick
E-számla készítés tick tick
Teljes/részszámlázás tick tick
Automatikus pénztárbizonylat kiállítása tick tick
Pénzügyi teljesítések rögzítése (készpénz/átutalás) tick tick
Részteljesítések kezelése tick tick
Banki adatok importálása cross tick
Utalás adatok exportálása bank felé cross tick
Egyenlegközlő, felszólítás nyomtatása cross tick
Jogi útra terelő levél nyomtatása cross tick
Késedelmi kamatközlő nyomtatása cross tick
Pénzeszközök (pénztárgép/pénztár/bank) cross tick
Jogcím csoportok alkalmazása cross tick
Késedelmi kamat kezelés cross tick
Pénzügyi mozgások kategorizálása cross tick
Projektek kezelése a számláknál cross tick
Automatikus árfolyam letöltés cross tick
Fökönyvi feladás cross tick

 

Kimutatások, lekérdezések Standard Premium
 Forgalmi lekérdezések (éves / havi) cross tick
 Kintlévőségek lekérdezése cross tick
 Partner forgalom lekérdezés cross tick
 Termék fogyás statisztika (top termékek) cross tick
 Készlet kimutatás cross tick
 Áruforgalmi ellenőrzés cross tick
 Raktári kimutatások cross tick

 

Iktatási funkciók
Standard Premium
Beolvasás scannerről cross tick
JPG,  PNG, BMP, TIF kezelés cross tick
Jogosultság kezelés cross tick
Kulcsszó szerinti keresés cross tick
Külső dokumentumok csatolása cross tick