VIPBox ERP FUNKCIÓ

ÜGYFÉLSZOLGÁLAT

Ügyfél bejelentések

A modul feladata, hogy segítséget nyújtson az ügyfelek felől érkező bejelentések, reklamációk, problémák nyilvántartásában és a megoldási folyamat nyomon követésében.

Workflow

Az ügyfélszolgálati felületen lépésről lépésre nyomon követhető, hogy egy adott bejelentéshez kapcsolódó munkafolyamat hol áll.
A beérkezést követően a feladat kiosztásra kerül egy felelős felé, majd regisztrálásra kerül a feladat megoldása, végül lezárásra kerül a bejelentés.
A bejelentéssel kapcsolatos feladatok részletesen megtekinthetők a hozzá kapcsolódó naplón keresztül.

2022 17 Ugyfelszolgalat1

Kiemelt funkciók
  • Feladat kiosztása felelőshöz.
  • A javítás megkezdésének és befejezésének regisztrálása.
  • Automatikus elvárt határidők meghatározása a feladat/javítás megkezdéséhez és befejezéséhez.
  • Több cég ügyfélszolgálatának egyidejű menedzselése.
  • Kapcsolatok kialakítása az egyes ügyek között.
  • Mellékletek csatolása.
  • Speciális megjegyzések az egyes feladat fázisokhoz.
  • Gyáriszámok kapcsolása a bejelentésekhez.
  • Feladat előzményeinek gyors áttekintése, visszakeresése.
  • Kapcsolat a szerződés és szervíz modullal.

2022 18 Ugyfelszolgalat2