VIPBox ERP FUNKCIÓ

KERESKEDELEM

 

Beszerzés

A rendelési modul nyújt lehetőséget a rendelési javaslatok összeállítására (amikor a termékek fogyása vagy előrendelése alapján jön létre beszállítói rendelés), valamint a megrendelések teljes életciklusának végigkövetésére.
A rendszer már akkor felajánlja az előrendelésbe történő behelyezést, amikor pl. egy vevő megrendelést szeretne teljesíteni, de nincs elegendő az adott termékből.
A rendelési javaslatoknál ezekhez hozzáadhatók a fogyások alapján rendelésre váró termékek, majd az összes rendelésre javasolt termékből ajánlatkérések/megrendelések generálhatók.

Funkció összefoglaló
  • Beszerzési rendelések összeállítása "back order” vagy fogyás alapján.
  • Beszerzési rendelések életének nyomon követése ajánlatkéréstől a számlák beérkezéséig.
  • Életciklus követés - ajánlatkérés, árajánlat, megrendelés, visszaigazolás, beszállítás, számla beérkezés.
  • Bizonylatok készítése - árajánlat kérések és megrendelések interaktív összeállítása és nyomtatása.
  • Előrendelés kezelés.
  • Termék beérkeztetéskor az előrendelések automatikus foglalása, előrendelt termékekről lista készítése. Az előrendelés változásról automatikus jelentés készítés.
  • Manuális előrendelés kezelés esetén a beérkező termékek kézi szétosztása, akár készletre helyezése.
  • Rendelések betöltése Excel formátumban.
  • Beszállítói árlisták betöltése Excel vagy dBase formátumban.
  • Árkalkuláció, ár érvényesítés.
  • Beszerzési, bekerülési és súlyozott átlagár számolása.

2022 7 Megrendeles

Értékesítés

Az értékesítési modullal lehet a termékeket közvetlenül értékesíteni, illetve szállítólevél alapján egyéb kiszállításokat indítani. A kiszállítási utasításra kiválasztott termékek - lévén a rendszer ON-LINE kezeli a raktárakat - azonnal foglalásra kerülnek a raktárban. A összeállított értékesítésekről lehet szállítólevelet készíteni, módosítani, bontani, visszanyitni, változtatni az aktuális mozgásnemen.
Amennyiben csak keresni szeretnénk egy bizonylatot, úgy itt is rengeteg szűrési szempontot megadhatunk gyakoribb és ritkább szűrési feltételekre osztva. A gyakoribb keresési feltételek között szerepelnek a partner neve, cikkszám, mozgásnem, szállítás kezdő dátuma, szállítás végső dátuma, számla állapota, nyomtatási állapot szerinti szűrések. Ritkábbak között találhatóak a kiszállítás, kiadás, rendezettség, felhasználó, szállítólevél típus, előrendelési állapot, számlaszám, iktató szám, ajánlat kód, megjegyzés rendszám, továbbá kereshetünk a bizonylat dátuma szerint, így például, árajánlat, szállítólevél, visszaigazolás, számla kezdő vagy végső dátuma, fizetési mód szerint.

Funkció összefoglaló
  • Vevői ajánlatkérések és foglalások nyilvántartása.
  • Rendelésfelvétel és előrendelések kezelése.
  • Árajánlat és visszaigazolás bizonylatok nyomtatása.
  • Azonnali készlet adminisztráció.
  • Jelzés a minimum árrés alatti értékesítéskor.
  • Összetett kedvezmény rendszer – partnerre és/vagy termékre és/vagy termék csoportra és/vagy beszállítóra.
  • Fix és a meglévő kedvezményekhez hozzáadódó ún. additiív kedvezmények alkalmazása.
  • Visszáru kezelés, akár teljes szállítólevélre is.
  • Szállítólevelek bontása és összevonása.
  • Gyors raktári áttárolások indítása értékesítésből.
  • Értékesítés pénztárgéppel (blokk) vagy számlával.
  • Egy gombnyomásos gyorsszámlázás.
  • Számla rontás, sztornó számla készítés. Összevont számla kezelés – rész, vagy összevont számlázás.
  • Tartozás figyelés, hitelkeret kezelés.
  • Bizományosi értékesítés.
  • Vevői kedvezmények kezelése vevőnként/termékenként.
  • Egyedi vevőnkénti árak alkalmazása.
  • Kiadás számlára / szállítólevélre.
  • Azonnali raktár szinkronizálás.

2022 8 Megrendeles